Zaterdag 3 juni 2023

Het is zover!

De inschrijving voor de eerste editie van het Hoera Sports & Fun Festijn is geopend.

Mocht je nog twijfelen over je deelname, dan kan Dario Polman (onze ambassadeur) je wellicht nog overhalen met dit korte filmpje.

Het thema is zoals gezegd ‘Met of zonder bal, sporten is leuk in Leudal’. Dat zien we dan ook terug in het geweldige programma. We hebben een mega-lange XXL stormbaan, een wipeout en een circuit met talloze sportieve fun-uitdagingen. In de middag zijn er clinics, zoals:

• Freestyle-voetbal met Edward van Gils en zijn team (Streetkings)

• Een free-running park

• Tennis

• Handbal

• Levend Stratego

• Mini Olympics

En nog veel meer! Je krijgt alle details na inschrijving in April.

Alle leerlingen van de basisscholen in Leudal die in groep 4 tot en met 8 zitten kunnen meedoen. Snel inschrijven is aan te raden want het evenement geldt: VOL = VOL.

Aanmelden kan via onderstaande aanmeldknop.

Dario Polman

Ambassadeur
HOERA Sports & Fun Festijn 2023

Sportpark Molenhoek Heythuysen
  • Zaterdag 3 juni 2023

• 09.30 – 17.00 uur

Een dag vol met plezier

Het wordt een super leuk evenement met voor ieder wat wils. Met allerlei activiteiten op het gebied van sport en fun. In de ochtend is er een circuit met uitdagingen, zoals een stormbaan, een wipe out en nog veel meer.

In de middag kun je meedoen allerlei clinics/trainingen, zoals voetbal, tennis, atletiek, free running en handbal. Tussendoor kun je nog allerlei challenges doen of gewoon even chillen. Er is muziek en er wordt uiteraard gezorgd voor gezonde voeding.

De definitieve keuze voor de clinics/workshops hoef je nu nog niet te maken. Als de inschrijving is gesloten (dus na 31 maart) krijg je van ons persoonlijk bericht over je deelname en vragen we je om je keuze voor het middagprogramma kenbaar te maken. Voorwaarde is wel dat je op tijd je deelnamegeld hebt betaald. Zie hierna voor nadere uitleg over de betaling.

Hoofdsponsor 2023

Hoe kan ik me inschrijven?

Inschrijving kan door middel van de ‘Meld je aan’ knoppen op deze website. Je wordt dan geleid naar een inschrijfformulier dat je volledig dient in te vullen.
Het inschrijfgeld van 5 euro kun je betalen door gebruik te maken van de QR-code (doe dit meteen om geen kans te lopen je inschrijving te verspelen, want alleen als je op tijd betaald hebt kun je je binnenkort inschrijven voor de clinics). Voor dit kleine bedrag krijg je een lunch en bij de afsluiting een lekkere snack.

Broertjes of zusjes uit groep 1 t/m 3 zijn overigens op de dag ook welkom (maar worden niet ingedeeld in het programma). Er zijn allerlei leuke attracties en er is een heleboel te beleven. Ook de ouders en opa’s en oma’s zijn uiteraard van harte welkom.

Mocht je eventueel vragen hebben, stuur dan een email naar het adres dat je onderaan deze pagina vindt.

Betaalinformatie

Betaal direct, dan doe jij mee!

Voorkom teleurstelling.

Via de betaalknop kun je veilig € 5,– betalen voor deelname aan het Hoera Sports en Fun Festijn 2023.

Belangrijk!

De organisatie en het welslagen van het Hoera Sports & Fun Festijn hangt deels af van de beschikbaarheid van voldoende vrijwilligers. Bij het inschrijfformulier vragen we daarom aan de ouders of ze bereid zijn tijdens deze sportieve dag mee te helpen (b.v. bij het voorbereiden en uitdelen van de lunch).

Sports & Fun Festijn

Een initiatief van
Hoera Kindercentra
Voetbalvereniging S.V. Heythuysen
Stichting SPOLT

Sports & Fun Festijn

initiatief van

Hoera Kindercentra

Voetbalvereniging S.V. Heythuysen

Stichting SPOLT

StreetKings

Met medewerking van

Minded Motion

Daarom doe je mee

Maak kennis met sport

Teamsport is geweldig

Samen sta je sterker! Met teambuilding kom je ver.

Spelenderwijs sportief

Ontdek hoe sportief je bent. Het gaat vanzelf!

Oefening baart kunst

Talent en oefening gaan hand in hand. Steeds een stapje verder.

Plezier staat voorop

Plezier in sporten staat voorop. Een brede glimlach van oor tot oor.