Lid zijn van S.V. Heythuysen

Hallo, op deze pagina vind je de volgende informatie omtrent het lidmaatschap van S.V. Heythuysen.

Lid Worden

Hallo, leuk dat je interesse hebt om bij S.V. Heythuysen te komen voetballen. Onze vereniging beschikt over een jeugd-, senioren-, meisjes- en G-voetbal afdeling met bekwame jeugdleiders en – trainers.

Je kunt je aanmelding via onderstaand formulier insturen. Volgens onderstaande informatie wordt je aanmelding behandeld.

• Vul de gegevens op het aanmeldformulier in en klik vervolgens op aanmelden onderaan het formulier.
  • Er wordt een bevestigingsmail gestuurd naar onze ledenadministratie.
  • Bij een aanmelding van leden onder de 16, zal de ouder/verzorger de aanmelding moeten doen.
  • Er wordt dan contact met je opgenomen en je wordt uitgenodigd voor enkele proeftrainingen.
  • Onze ledenadministratie bepaalt met de teamleiders vervolgens in welk team je past en rondt de aanmelding af. Je bent dan lid en krijgt bericht in welk team je ingedeeld wordt, wie je leiders zijn en welke trainingstijden daarbij horen.
  • Om wedstrijden te kunnen voetballen is verder nodig een pasfoto aan te leveren bij de KNVB voor je spelerspas. Je kunt dit zelf doen in de voetbal.nl app of deze door te mailen aan ledenadministratie@svheythuysen.nl. Onderaan deze pagina vind je meer info over de Voetbal.nl app.
  • Als vereniging verwachten we van onze leden, zowel spelers als vrijwilligers, dat we ons allemaal aan bepaalde gedragsregels en fatsoensnormen houden zodat de club voor iedereen een prettige plek is om samen te komen en te sporten. Via onderstaande links zijn onze huishoudelijke en gedragsregels in te zien.

Contributie

In onderstaande tabel zijn de jaarlijkse contributiebedragen voor de verschillende categorieën vermeld.

JeugdSeniorenG-voetbalNiet-spelend
Mini's: € 65,--
20 jaar: € 125,--
t/m 19 jaar: € 95,--
t/m 25 jaar: € 40,--
7 t/m 9 jaar: € 95,--vanaf 21 jaar: € 150,--
vanaf 20 jaar: € 105,--
vanaf 26 jaar: € 75,--
10 t/m 17 jaar: € 105,--
Vrijwilligers: vrijgesteld
18 t/m 19 jaar: € 125,--

Voor spelers die tevens vrijwilliger zijn is een korting van toepassing van 50%.

Contributie-inning door NIKKI

Het bestuur van S.V. Heythuysen heeft besloten om voor de inning van de contributiegelden een samenwerking aan te gaan met NIKKI. Het belangrijkste doel van deze samenwerking is om te professionaliseren en de continuïteit van dit belangrijke proces binnen de club te waarborgen.

Daarnaast willen we de ledenadministratie en penningmeester ontzorgen en zijn we ervan overtuigd dat deze samenwerking positief zal bijdragen aan de kwaliteit van onze ledenadministratie. Alle communicatie omtrent de inning van contributies zal worden overgenomen door NIKKI, deze verloopt via e-mail, WhatsApp of per telefoon.

Huishoudelijk Reglement

Via onderstaande link kun je het Huishoudelijk Reglement inzien.

Voetbal.nl app

Deze app kun je installeren op je tablet of telefoon. Meld je aan met je e-mailadres en stel een wachtwoord in.
Let op: Ben je jonger dan 16 jaar, dan kun je in de Voetbal.nl app bepaalde persoonlijke gegevens (waaronder de foto) niet zelf wijzigen. Dit kun je bij voorkeur door je ouder/verzorger laten doen. Meer hierover kun je vinden op voetbal.nl.
SV Heythuysen ziet graag dat je in de app bij privacy instellingen, de zichtbaarheid minimaal op beperkt instelt. Je naam zal dan zichtbaar zijn bij de gegevens van jouw team. Stel je in op afgeschermd, zal je naam nergens op de site van de club te zien zijn. De foto van je spelerspas wordt door de club niet gebruikt op de site en in andere publicaties.

Opzeggen lidmaatschap

Wij vinden het jammer dat je geen lid meer wilt zijn van S.V. Heythuysen. Bedankt voor de leuke tijd samen…en wellicht tot later.

Via onderstaande link kun je het afmeldingsformulier invullen.